Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane... więcej >
do koszyka
The book has been developed for students of first year courses in International Relations, Finance and Management. It is prepared in a way that allows you to learn by yourself. Hence, great emphasis was placed on the examples. They are resolved... więcej >
do koszyka
Celem badań przedstawionych w książce było zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów oraz opinii eksperckich. Na... więcej >
do koszyka
Książka przygotowana z myślą o studentach pierwszego roku studiów w zakresie zarządzania, rachunkowości i finansów przedsiębiorstw oraz gospodarki międzynarodowej, którym ma umożliwić samodzielne opanowanie materiału. Stąd duży... więcej >
do koszyka
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania trafnych... więcej >
do koszyka
Susza rolnicza jest ryzykiem systemowym i w związku z tym zarządzanie w warunkach tego ryzyka jest zadaniem przewidzianym przede wszystkim dla państwa. Niezależnie od przyjętej koncepcji risk governance absolutnie podstawową kwestią... więcej >
do koszyka
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających na zarządzających organizacjami poszukiwanie rozwiązań w zakresie przewagi konkurencyjnej.... więcej >
do koszyka
Dyskusja między przedstawicielami neoklasycznej wizji funkcjonowania gospodarki a ich oponentami reprezentującymi nurt instytucjonalny nie słabnie. Fundament tej dyskusji stanowi przekonanie ekonomistów instytucjonalnych, że instytucje są... więcej >
do koszyka
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny... więcej >
do koszyka
Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi... więcej >
do koszyka
Imitation and innovation are rarely the subject of deeper analysis in the existing literature on the dynamic capabilities construct. Given the potential both imitation and innovation have, this situation is hardly satisfactory. This monograph is an... więcej >
do koszyka
Skrypt składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy przybliża tematykę giełdowych instrumentów inwestycyjnych. Kolejny skupia uwagę na subiektywizmie decyzji alokacyjnych, uzależnionych od oczekiwanej stopy zwrotu i ryzyka jej osiągnięcia.... więcej >
do koszyka