Sztuka skutecznego pisania

Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę

1 opinia

Format:

epub, mobi

KUP I POBIERZ

Format: epub, mobi

47,20  59,00 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 35,40 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

ŁADNIE pisze się w szkole.


W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE.


Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila? A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu? W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy.


Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania?


Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika. Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym.


Todd Rogers – profesor polityki publicznej na Uniwersytecie Harvarda. Specjalizuje się w naukach behawioralnych. Jest współzałożycielem Analyst Institute i Everyday Labs. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „New York Timesie”, „Los Angeles Timesie” i „Politico”.
Jessica Lasky-Fink – uzyskała tytuł doktora w dziedzinie polityki publicznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest kierowniczką ds. badań w The People Lab, zespole badawczym w Kennedy School na Uniwersytecie Harvarda. W swoich badaniach skupia się na usprawnieniu realizacji programów i usług publicznych.


Rok wydania2024
Liczba stron264
KategoriaPoradniki
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczeniePaweł Tomanek
ISBN-13978-83-01-23712-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  
  Część I. Jak przyciągnąć uwagę czytelników     19
  1. Wejdź do głowy czytelnika     21
  2. Myśl jak zajęty czytelnik     37
  3. Pamiętaj o swoich celach     51
  
  Część II. Sześć zasad skutecznego pisania     55
  4. Zasada pierwsza: mniej znaczy więcej     57
  5. Zasada druga: pisz przystępnie     79
  6. Zasada trzecia: zadbaj o czytelny układ tekstu     103
  7. Zasada czwarta: używaj formatowania, ale z umiarem     137
  8. Zasada piąta: napisz czytelnikom, dlaczego powinno ich to obchodzić     155
  9. Zasada szósta: pisz tak, żeby łatwo było odpowiedzieć     165
  
  Część III. Nasze zasady w praktyce     183
  10. Narzędzia, porady i częste pytania     185
  11. Kto pisze te słowa?     213
  12. Co dalej?     221
  
  Podziękowania     227
  
  Przypisy końcowe     229
  
  Bibliografia     247
  
  Źródła ilustracji     263
RozwińZwiń