Rozliczenie VAT od akcji promocyjnych w firmie

1 opinia

Redakcja:

Infor Pl

Wydawca:

Infor PL

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,81  14,90 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 12,81 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Podatnicy organizują lub zlecają organizację różnego rodzaju akcji promocyjnych. Ich różnorodność jest duża – od tradycyjnych rabatów, po przekazywanie. dodatkowych towarów czy voucherów. Organizowanie takich akcji może
być zlecane również innych podmiotom. Skutki tych działań dla rozliczeń VAT są różne i zostały omówione w tej publikacji, z której dowiesz się jak rozliczać:
• VAT od przyznawanych rabatów pośrednich i bezpośrednich
• rozliczać premię pieniężną
• VAT od przekazywanych gratisów
• VAT od sprzedaży za symboliczną kwotę
• usługi świadczone nieodpłatnie w ramach akcji promocyjnych
• przekazywanie bonów uprawniających do zniżek w trakcie kolejnych zakupów
• sprzedaż kuponów rabatowych
• wydawanie kontrahentom materiałów reklamowych związanych z organizowanymi akcjami promocyjnymi
• VAT, gdy korzystamy z usług agencji reklamowych
• VAT w przypadku obciążania innych podmiotów kosztami organizowanych akcji marketingowych.
"


Rok wydania2024
Liczba stron17
KategoriaPrawo finansowe
WydawcaInfor PL
ISBN-13978-83-8268-547-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje