Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego niezbędnika o sposobach używania liter

1 opinia

Format:

epub, mobi

KUP I POBIERZ

Format: epub, mobi

62,10  69,00 (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł 

Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję.


Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronicowe, praktyczne porady ilustrowane odpowiednimi przykładami. To idealny podręcznik dla grafików, projektantów, studentów i wszystkich osób zainteresowanych poprawnym składem i użyciem typografii zarówno w publikacjach drukowanych, jak i cyfrowych.


Pierwsze wydanie tej książki ukazało się w roku 2007 i zawierało 22 porady oraz 22 ostrzeżenia dotyczące typografii. W nowym wydaniu tego bestsellera o używaniu liter Enric Jardí zweryfikował, zaktualizował i dopracował niektóre z tych zaleceń oraz włączył nowe, w podobnie rygorystycznym duchu, ale jednocześnie wolne od purystycznych ograniczeń.


Książka jest przewodnikiem, który w prosty sposób przeprowadza czytelników przez proces wyboru znaków typograficznych stosownych do przekazywanej informacji. Wyjaśnia zasady użycia odpowiednich fontów w zależności od tematyki i sposobu ich prezentacji. Tłumaczy powody, dla których pewne znaki z łatwością przyciągają uwagę odbiorców, a inne nie zachęcają do dalszej lektury. Wskazuje, najczęstsze błędy typograficzne i sposoby ich unikania.


Rok wydania2024
Liczba stron112
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieDariusz Adamski
ISBN-13978-83-01-23613-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje