INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich zainteresowanych poprawą jakości i satysfakcji klienta. Książka stworzona przy pomocy AI.
Rok wydania | 2024 |
---|---|
Liczba stron | 125 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Ridero IT Solution |
ISBN-13 | 978-83-8369-593-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Paradoks chrześcijański
do koszyka
Paradoks czasu
do koszyka
Paradoks dobra
do koszyka
Paradoks Fermiego
do koszyka