Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego

1 opinia

Format:

epub

KUP I POBIERZ

Format: epub

8,00  10,00 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,00 zł 

Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych.


Książka stworzona przy pomocy AI.


Rok wydania2024
Liczba stron106
KategoriaPoradniki
WydawcaRidero IT Solution
ISBN-13978-83-8369-595-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje