Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

-15%

Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,75  15,00 (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 15,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków
MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/
RS4/2016/54) jest zbadanie wpływu przekazów medialnych na zainteresowania, preferencje, a zwłaszcza postawy młodzieży akademickiej związane z uprawnianiem sportu i aktywnością fizyczną. Problem
– jak się wydaje – jest tym istotniejszy, że zmieniają się w sposób
radykalny media. Zwłaszcza narodziny internetu sprawiły, że możemy mówić o rewolucji cyfrowej. Technologie te skutkują m.in. zjawiskiem konwergencji mediów, ale jednocześnie dywergencji mediów


Rok wydania2018
Liczba stron148
KategoriaSocjologia mediów
WydawcaWydawnictwo Naukowe E Book
ISBN-13978-83-65817-34-1
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje