POLECAMY
-15%
Autor:
Wydawca:
Format:
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka. Uwzględnia spółgłoski wargowe, wargowo-zębowe, przedniojęzykowo-zębowe, przedniojęzykowo-dziąsłowe, środkowojęzykowe, tylnojęzykowe oraz samogłoski podstawowe + ą, ę. Do kwestionariusza dołączona jest karta badania mowy, której kolejność zapisu głosek jest zgodna z kolejnością pojawiających się wyrazów.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 118 |
Kategoria | Logopedia |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza IMPULS |
ISBN-13 | 978-83-7587-719-9 |
Numer wydania | 5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Wielowymiarowy Kwestionariusz Oceny...
do koszyka
Kwestionariusze osobowości
do koszyka
Czy praca szkodzi? Wyniki badań nad...
do koszyka
Badania architektury informacji na...
do koszyka