INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym. Zarządzanie taką jednostką nakłada na kardę menedżerską, głównych decydentów i pracowników szereg wymagań, którym nie każdy potrafi sprostać. Idealny menedżer powinien bowiem łączyć w swej pracy znajomość teorii i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z rachunkowości, finansów i analizy finansowej, ale także z bankowości, psychologii czy socjologii.
Tę szczególną zależność dostrzegli studenci, kształcący się na kilku kierunkach studiów. Poszczególne dziedziny nauki skupiają się na własnej problematyce, wykorzystując charakterystyczne dla swojego obszaru teorie i narzędzia badawcze; istnieje niedobór opracowań wykorzystujących wiedzę teoretyczną czy badania empiryczne, które łączą nauki ekonomiczne (m.in. ekonomia, finanse, nauki o zarządzaniu) z naukami społecznymi (np. psychologia i socjologia). Pojawił się zatem pomysł konferencji i publikacji interdyscyplinarnej.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 337 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | CeDeWu |
ISBN-13 | 978-83-7941-615-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wprowadzenie 13 | |
Część I | |
21.1. Studying the subliminal motivational process 311 | |
21.1.1. The dual nature of motivation 311 | |
21.1.2. The perception threshold 312 | |
21.1.3. The role of the limbic system and subcortical structures 312 | |
21.1.4. Money as an incentive 312 | |
21.2. Scientific research on subliminal motivation 313 | |
21.2.1. Financial incentives 313 | |
21.2.2. Food incentives 314 | |
21.3. Subliminal advertising 315 | |
Summary/Streszczenie 317 | |
References 318 | |
| |
22. Społeczna odpowiedzialność biznesu i jego narzędzia jako wymóg zrównoważonego rozwoju współczesnej gospodarki – Anita Korzeniowska 319 | |
22.1. Pojęcie zrównoważonego rozwoju i jego znaczenie we współczesnej gospodarce 320 | |
22.2. Geneza i rozwój koncepcji biznesu odpowiedzialnego społecznie 322 | |
22.3. Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności przedsiębiorstwa 324 | |
22.4. Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu 325 | |
22.5. Norma ISO 26000 jako próba standaryzacji wysiłków na rzecz CSR w skali międzynarodowej 331 | |
Streszczenie/Summary 333 | |
Bibliografia 335 | |