POLECAMY
Wydawca:
Format:
W monografii „(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Wgląd w praktykę” ukazano teoretyczne, metodologiczne i empiryczne aspekty codziennej pracy nauczyciela na I etapie kształcenia. Praca dotyczy swoistej refleksji i autorefleksji nauczyciela, który na co dzień powinien umieć optymalnie zaprojektować, zaplanować i zorganizować, a następnie zrealizować, skontrolować i ocenić nie tylko pracę uczniów (w ramach procesu nauczania-uczenia się), ale i swoją własną. Podjęto próbę ukazania nowego ujęcia refleksji i autorefleksji nauczyciela w kontekście teorii uczenia się przez działanie Wojciecha Kojsa i ukazanej w jej ramach istoty działania badawczego podmiotu.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 144 |
Kategoria | Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-3949-8 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Pedagogiczna diagnoza i profilaktyka...
do koszyka
PEDAGOGICZNA KATEGORIA BŁĘDU
do koszyka
Diagnostyka pedagogiczna
do koszyka
Godność dziecka jako kategoria...
do koszyka
Ku idei Królestwa Bożego. Myśl...
do koszyka
Myśl pedagogiczna i psychologiczna o...
do koszyka