Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

-15%

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

28,90  34,00 (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.


Rok wydania2017
Liczba stron188
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaUniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ISBN-13978-83-7259-261-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje