Obszary badań wizerunku

-25%

Obszary badań wizerunku

1 opinia

Wydawca:

Aspra

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

18,75  25,00 (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Rok wydania2013
Liczba stron150
KategoriaMetodologia badań psychologicznych
WydawcaAspra
ISBN-13978-83-7545-410-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

POLECAMY

Ciekawe propozycje