POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 482 |
Kategoria | Socjologia mediów |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
ISBN-13 | 978-83-7865-971-6 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Nowe przestrzenie działania w pracy...
do koszyka
Nowe aspekty sztuki wojennej XXI wieku
do koszyka
Nowe Ateny
do koszyka
Nowe Ateny. Wybór
do koszyka
Nowe baśnie z 1001 nocy
do koszyka