Działania promocyjne w kształtowaniu preferencji konsumentów

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

6,84  9,00 (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,84 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Ważne i wciąż aktualne kwestie zachowań konsumentów na rynku od lat skupiają uwagę ekonomistów, psychologów i socjologów. Centralną kategorią opracowania jest kategoria „preferencje konsumentów”, a więc pojęcie, które bezpośrednio odnieść można do potrzeb, popytu oraz pragnień konsumentów. Głównym celem pracy jest wskazanie wpływu promocji na preferencje konsumentów oraz wynikające z nich deklarowane zachowania zakupowe.


Rok wydania2019
Liczba stron194
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaUniwersytet Pedagogiczny Kraków
ISBN-13978-83-8084-316-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje