Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr. 526. Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr. 526. Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Artykuły zawarte w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazują obszary zastosowań badań marketingowych i wskazują na dużą złożoność rynku, postęp technologiczny oraz zwiększającą się liczbę dostępnych informacji, co sprawia, że istnieje potrzeba rozwijania kompetencji umożliwiających odnajdywanie właściwych danych i wiarygodnych informacji, użytecznych w procesach decyzyjnych.


Rok wydania2018
Liczba stron310
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula: Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw w świetle wyników badań     11
  Maciej Pondel, Jerzy Korczak: Wybrane algorytmy machine learning w marketingu     23
  Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja: Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C     39
  Radosław Mącik: Konsument w świecie internetu rzeczy (IoT) – uwarunkowania akceptacji technologii IoT     48
  Mariusz Łapczyński: Badanie przyczyn porzucania koszyków w handlu elektronicznym – zarys problemu     60
  Olgierd Witczak: Wskaźniki zaangażowania konsumenta wobec marki w mediach społecznościowych     69
  Katarzyna Sanak-Kosmowska: Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach     79
  Wanda Patrzałek, Joanna Wardzała: Influencerzy i media społecznościowe – mobilne wspólnoty zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów     88
  Magdalena Kowalska: E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem     99
  Anna Dąbrowska: Rola badań marketingowych w poznawaniu opinii polskich usługodawców na temat skutków liberalizacji rynku usług     109
  Ryszard Żabiński: Model biznesowy a wzrost wartości przedsiębiorstwa     118
  Iga Rudawska: Wykorzystanie metody delfickiej do określenia atrybutów jakości obsługi pacjenta w sektorze ochrony zdrowia     133
  Iwona Czerska: Koncepcje działań naprawczych w podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce     147
  Bogusław Bembenek: Strategiczny wymiar triangulacji i ekwiwalencji w mapowaniu klastrów     155
  Marcin Haberla: Badanie potrzeb klientów parku technologicznego     171
  Ireneusz P. Rutkowski, Piotr Tarka: Pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu – wnioski z realizacji badań empirycznych     181
  Ilona Bondos: Znaczenie kotwicy cenowej w percepcji wartości produktu dodatkowego – wyniki badania scenariuszowego     195
  Paweł Bryła: Uwarunkowania skłonności do płacenia wyższej ceny za żywność ekologiczną w porównaniu z produktami konwencjonalnymi     203
  Lucyna Witek: Postrzegana wartość produktu ekologicznego a rzeczywiste zachowania konsumentów     214
  Magdalena Olejniczak: Zachowania konsumentów na rynku żywności opatrzonej oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi – wybrane aspekty     223
  Agnieszka Izabela Baruk: Różnorodność zachowań prosumpcyjnych jako przejaw marketingowej aktywności współczesnych nabywców     235
  Tomasz Olejniczak: Zakupy innowacji na rynku usług przez konsumentów seniorów – wybrane aspekty     246
  Beata Marciniak: Psychiczne koszty ponoszone przez nabywców w świetle badań empirycznych     256
  Bogdan Sojkin, Szymon Michalak: Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND     267
  Marcin Lipowski: Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina     278
  Robert Wolny: Preferencje i postawy konsumentów wobec kina i filmu     290
  Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański: Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A.     300
RozwińZwiń