POLECAMY
-14%
Autor:
Wydawca:
Format:
Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego, promocji produktów i usług, prognozowaniu i planowaniu sprzedaży, przewidywaniu sukcesów kampanii reklamowych i sprzedaży produktów, badaniach rynku.
Adresując tę publikację do studentów kierunków ekonomicznych, a także do analityków-praktyków autorzy ilustrują możliwości programu i metod przykładami analiz zbiorów danych z różnych dziedzin i źródeł.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 267 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Uniwersytet Warszawski |
ISBN-13 | 978-83-235-2770-1 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
ENTERPRISE INNOVATION AS A FACTOR OF...
do koszyka
Dyrektor firmy jako Lean Manager
do koszyka
Kopalnia złota
do koszyka
Na rozdrożach Lean Management
do koszyka
Pracuj spokojniej, osiągaj więcej
do koszyka
Skuteczne zarządzanie
do koszyka
Standaryzowana praca menadżera
do koszyka