Marketing terytorialny

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

1 opinia

Wydawca:

ROSTER

Format:

epub, mobi, pdf

KUP I POBIERZ

Format: epub, mobi, pdf

29,90

Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook.
Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!


Rok wydania2017
Liczba stron164
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaROSTER
ISBN-13978-83-943737-6-4
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje