POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 2, Issue 2 to trzeci numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem Autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny drugi numer koncentruje się na czynnikach kształtujących motywację do nauki języka obcego, roli blogów w promowaniu wielojęzyczności, przeplataniu się świata wirtualnego z rzeczywistym w kontekście nauczania języka obcego, problemu selektywnego mutyzmu wśród dzieci imigrantów, zmieniającej się roli native speaker’a we współczesnej glottodydaktyce oraz na wykształcaniu specjalistycznych umiejętności w ramach przyswajanego języka obcego. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 126 |
Kategoria | Dydaktyka języków obcych |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / | 5 |
Mirosław Pawlak: Another Look at the L2 Motivational Self System of Polish Students Majoring in English: Insights from Interview Data / | 9 |
Ingrid Bello-Rodzeń: Multilingual Upbringing as Portrayed in the Blogosphere: On Parent- | |
Bloggers’ Profile / | 27 |
Anna Turula: Between New Technologies and New Paradigms in Academic Education. A Non-Reductionist Approach / | 47 |
Lindsey R. Leacox, Margarita Meza, Tammy Gregersen: When Language Anxiety and Selective Mutism Meet in the Bilingual Child: Interventions from Positive Psychology / | 61 |
Aleksandra Szymańska-Tworek: Teaching Materials and the ELF Methodology – Attitudes of Pre-Service Teachers / | 83 |
Grzegorz Cebrat: How to Write an American Death Notice: Some Guidelines for Novice Obituarists / | 101 |