POLECAMY
Format:
Podejmując problematykę badawczą starano się określić zmiany zachodzące
w dostrzeganiu, rozumieniu i odczuwaniu potrzeby rozwiązywania problemów
moralnych przez dzieci kończące edukację przedszkolną pod wpływem
warunków środowiskowych.
Celem przeprowadzonych badań było określenie związków i zależności
między środowiskami wychowawczymi a kształtowaniem wrażliwości moralnej
dzieci kończących edukację przedszkolną oraz wskazanie, jakie działania pedagogiczne
można wykorzystać, by lepiej kształtować ową wrażliwość u tych dzieci.Postawione i rozwiązane zagadnienie w niniejszej pracy nie było dotąd
ani tematem studiów teoretycznych, ani problemem badań empirycznych.
Podjęta problematyka należy do mało poznanej, lecz społecznie i pedagogicznie
ważnej w literaturze przedmiotu i praktyce wychowawczej
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 182 |
Kategoria | Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
Wydawca | Kujawsko-Pomorska Wyższa Szkoła w Bydgoszczy |
ISBN-13 | 978-83-89914-87-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Środowiska programowania robotów
do koszyka
AKTUALNOŚCI OCHRONY ŚRODOWISKA nr 107...
do koszyka
AKTUALNOŚCI OCHRONY ŚRODOWISKA nr 106...
do koszyka
AKTUALNOŚCI OCHRONY ŚRODOWISKA nr 214
do koszyka
AKTUALNOŚCI OCHRONY ŚRODOWISKA nr 215
do koszyka