POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Prezentowana publikacja zawiera wybór artykułów-szkiców autorów, którzy podjęli się przedstawienia zagadnienia przenikania perspektyw: edukacyjnej, kulturowej i estetycznej w różnych odniesieniach (etycznych, ekonomicznych, artystycznych, technologicznych i innych).
To przenikanie, związane z tytułowym zacieraniem granic, określa głów-ny rys pracy, jakim w założeniu miał być jej interdyscyplinarny charakter. Zgadzam się z tezą L. Koczanowicza, który podkreśla konieczność interdyscyplinarnego podejścia w naukach społecznych oraz humanistyce i twierdzi, że ,,nawet przy ich technologicznym zorientowaniu okazuje się, że pozostając w obrębie swych granic, nie są one w stanie wypełnić funkcji, które same przed sobą stawiały. Potrzebują wsparcia innych pokrewnych dyscyplin, po to, aby realizować własne posłannictwo”1. Tak więc opis – analiza wybranego wycinka rzeczywistości (społecznej, kulturowej, edukacyjnej) – może stanowić efekt świadomego łączenia dokonań różnych dyscyplin jako punktów odniesienia lub rezerwuaru pojęć i analogii używanych pragmatycznie, także do analiz mniej lub bardziej ,,potocznych tekstów” ze ,,świata w zasięgu ręki”.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 152 |
Kategoria | Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
Wydawca | Wydawnictwo PWSZ w Koninie |
ISBN-13 | 978-83-883-3594-5 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Zacierając granice
do koszyka
Bez granic
do koszyka
Do granic negocjacji
do koszyka
Do granic wszechświata
do koszyka
Elektrochemia cieczowych granic fazowych
do koszyka
Formacje ochrony granic Drugiej...
do koszyka