INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
Aby lepiej rozumieć rozwój dziecka i podejmować odpowiednio zaplanowane działania sprzyjające temu rozwojowi należy stawiać pytania o doświadczenia komunikacyjne i wynikające z nich zachowania. Książka ta zawiera próbę odpowiedzi na te pytania oraz podkreśla rolę wypowiedzi w komunikacji między dziećmi a dorosłymi (rodzicami, nauczycielami i rówieśnikami). (…) Publikacja daje czytelnikowi wiedzę związaną z doznaniami dziecka w czasie komunikowania się, z zakresu przebiegu tego komunikowania oraz o przejawach kompetencji językowych dziecka. Egzemplifikacje zawarte w przykładowych projektach zajęć (scenariuszach) są ilustracją jak, po pierwsze nie należy pracować z dzieckiem/uczniem nad zmianą w zakresie komunikowania się i komunikacją językową, po drugie jak szukać sposobów, aby następowała progresja w zakresie kompetencji językowej. Część teoretyczna związana z przeglądem wiedzy na temat zawarty w tytule jest, moim zdaniem, takim „niezbędnikiem” dla edukatorów, wychowawców dziecka w wieku przedszkolnym, ale głównie w wieku wczesnoszkolnym.
prof. zw. dr hab. Irena Adamek
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 134 |
Kategoria | Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB |
ISBN-13 | 978-83-64927-87-4 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Dyzartria w mózgowym porażeniu...
do koszyka
Formy wypowiedzi pisemnej
do koszyka
Kazanie jako wspólnototwórczy gatunek...
do koszyka