POLECAMY
Autor:
Format:
Praca dotyczy badania i oceny bezpieczeństwa jazdy pojazdów kolejowych w kontekście zagrożenia wykolejeniem. Przedstawiona metoda oceny bezpieczeństwa czynnego opiera się na analizie zespołu czynników wpływających na prawdopodobieństwo wypadku. Czynniki te to między innymi poziom drgań mierzony za pomocą sygnałów przyspieszenia nadwozia i wózków pojazdu, a także jego prędkość jazdy i położenie geograficzne względem newralgicznych obiektów inżynierskich znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie toru (np. tunele, wiadukty, rozjazdy, stacje kolejowe).
W pracy omówiono m.in.: metody określania prawdopodobieństwa wystąpienia wypadku, zasady oceny bezpieczeństwa, system monitorowania bezpieczeństwa, zagadnienie prognozowania bezpieczeństwa biegowego pojazdu kolejowego w czasie ewolucji tribologicznego zużycia profili poprzecznych kół i szyn.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 134 |
Kategoria | Transport i logistyka |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
ISBN-13 | 978-83-7814-432-8 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Metoda projektów w nauczaniu języków...
do koszyka
Metoda NDT Bobath. Poradnik dla rodziców
do koszyka
Metoda projektów w pracy nauczyciela...
do koszyka
Metoda agile w zarządzaniu projektem...
do koszyka
Metoda case study w pielęgniarstwie
do koszyka
Metoda czarnej skrzynki
do koszyka
Metoda dwupunktowa w praktyce
do koszyka