INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Format:
ibuk
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku – jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenie ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego.
Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie.
Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 141 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
ISBN-13 | 978-83-7241-899-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Marketing usług turystycznych
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 5 |
Rozdział pierwszy. Internacjonalizacja i orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw | 7 |
Rozdział drugi. Ogólne strategie działania na rynkach międzynarodowych | 27 |
Rozdział trzeci. Strategie wejścia na rynki zagraniczne i polityka dystrybucji | 45 |
Rozdział czwarty. Otoczenie międzynarodowe i segmentacja rynku | 61 |
Rozdział piąty. Badania na międzynarodowych rynkach | 85 |
Rozdział szósty. Produkt w marketingu międzynarodowym | 97 |
Rozdział siódmy. Polityka cenowa na rynkach międzynarodowych | 111 |
Rozdział ósmy. Promocja na rynkach międzynarodowych | 123 |
Literatura | 137 |