Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

1 opinia

Format:

ibuk

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku – jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenie ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego.

Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie.

Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.


Rok wydania2013
Liczba stron141
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN-13978-83-7241-899-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     5
  
  Rozdział pierwszy. Internacjonalizacja i orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw     7
  Rozdział drugi. Ogólne strategie działania na rynkach międzynarodowych     27
  Rozdział trzeci. Strategie wejścia na rynki zagraniczne i polityka dystrybucji     45
  Rozdział czwarty. Otoczenie międzynarodowe i segmentacja rynku     61
  Rozdział piąty. Badania na międzynarodowych rynkach     85
  Rozdział szósty. Produkt w marketingu międzynarodowym     97
  Rozdział siódmy. Polityka cenowa na rynkach międzynarodowych     111
  Rozdział ósmy. Promocja na rynkach międzynarodowych     123
  
  Literatura     137
RozwińZwiń