Podstawy pisania przekonujących tekstów

Podstawy pisania przekonujących tekstów

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy potrafisz
napisać tekst sprzedażowy taki jak ten?


Jeśli odpowiesz „TAK”, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu – nawet w czasach największego kryzysu.


Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem.


Skąd to wiem?
To proste. JA TAK ŻYJĘ.


Nie chcę Ci opowiadać całej historii swojego życia, więc podam tylko kilka znaczących faktów.
W 2006 roku zacząłem poważniej interesować się copywritingiem, czyli pisaniem tekstów ofert
i reklam, które prowadzą do tego, że klienci składają zamówienia. Czytałem wszystko, co znalazłem na ten temat i swoimi doświadczeniami dzieliłem się na uruchomiomym w tym samym czasie blogu.
Na początku byłem nikim w tej branży


Nie miałem żadnych znajomości i nikt mnie poważnie nie traktował. Więc dalej czytałem, uczyłem się i ciągle ćwiczyłem. Aż wreszcie pojawili się pierwsi klienci. Potem następni. Coraz poważniejsze firmy powierzały mi tworzenie materiałów reklamowych.


Przez długi czas pracowałem na etacie, a pisanie tekstów sprzedażowych było dla mnie tylko dodatkowym zajęciem i źródłem dochodów. Aż w końcu postawiłem wszystko na jedną kartę, rzuciłem pracę na etacie i teraz pracuję tylko na swój rachunek. I jestem z tego powodu bardzo zadowolony.


Dlaczego tyle piszę o sobie, zamiast o książce, ktorą chcę Ci polecić?
Zdradzę Ci pewien sekret


Nie jestem geniuszem. Prawdę mówiąc, jestem zupełnie przeciętny pod każdym względem. Wszystko, co udało mi się osiągnąć w dziedzinie copywritingu, zawdzięczam nauce i ćwiczeniom. Jeśli ja się tego nauczyłem, to znaczy, że:
i Ty możesz zacząć pisać
lepsze teksty sprzedażowe


Rok wydania2012
Liczba stron83
KategoriaPoradniki
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-338-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

POLECAMY

Ciekawe propozycje