Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak... więcej >
do koszyka
Monografia prezentuje system filozofii Gottfrieda Wilhelma Leibniza (1646–1716) z perspektywy pojęcia monady, czyli centralnej kategorii jego skrajnie: solipsystycznej, dynamicznej i reprezentacjonistycznej metafizyki. Tym co odróżnia tę... więcej >
do koszyka
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej... więcej >
do koszyka
Teksty zamieszczone w niniejszym tomie stanowią swoisty wielogłos badaczy-glottodydaktyków, badaczy-logopedów i logopedów praktyków. Teksty koncentrują się wokół zagadnień dotyczących: a) trudności w nabywaniu lub uczeniu się polskiego... więcej >
do koszyka
Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunku historia oraz wszystkich osób pragnących pogłębić znajomość języka specjalistycznego w tym zakresie. Podręcznik, poprzedzony podbudową teoretyczną dotyczącą specyfiki nauczania... więcej >
do koszyka
Niniejsze opracowanie ujmuje wybrane problemy związane z zarządzaniem kryzysowym w kategoriach rozważań i ukazuje zasadnicze aspekty tej działalności. Stąd treści natury ogólnej, naukowej i systemowego podejścia do powyższego problemu.... więcej >
do koszyka
Redaktorzy tomu zaznaczyli we Wstępie, że "praca jest humanistyczną interpretacją tytułowego zjawiska na podstawie kilku konkretnych przykładów, jednym z wielu głosów w dyskusji". W pełni podzielając to przekonanie dodam, że również... więcej >
do koszyka
Publikacja jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką dotyczącą zasad funkcjonowania konsumentów i producentów na rynku. Poznanie tych zasad jest kluczem do podejmowania mądrych wyborów konsumenckich oraz skutecznego prowadzenia... więcej >
do koszyka
"Literatura i prawo - związki i relacje" to drugi tom monografii wieloautorskiej, włączającej się w ogólnopolski dyskurs naukowy badaczy, upominających się o interdyscyplinarne studia z zakresu Law & Literature. Autorzy artykułów... więcej >
do koszyka
Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków... więcej >
do koszyka
Tae-gyeong dowiaduje się, że jego kolega z liceum zginął w wypadku samochodowym. Problem w tym, że bohater otrzymuje tę wiadomość od samego denata, który bezpardonowo wprasza się do jego snu, aby poprosić o niewygodną przysługę. Za... więcej >
do koszyka
Prezentowana książka nie stanowi studium prozopograficznego, poświęconego wszystkim znanym wodzom działającym za czasów cesarzy Zenona i Anastazjusza. Jej cel jest zdecydowanie skromniejszy – ukazanie Czytelnikowi, nie tylko... więcej >
do koszyka