POLECAMY
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
Problematyka proponowanej publikacji w całości mieści się w edukacji dziecka. Stanowi zwarty, konsekwentny blok tematyczny z odniesieniem w szczegółowych tekstach do różnych zagadnień związanych z rozwojem i edukacją dziecka.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 206 |
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej |
ISBN-13 | 978-83-227-3238-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wstęp | 7 |
I. Podstawy i uwarunkowania rozwoju małego dziecka | 9 |
Katarzyna Wiejak Prawidłowości rozwoju w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym | 11 |
Teresa Parczewska Znaczenie środowisk wychowawczych w stymulowaniu aktywności poznawczej dziecka w wieku przedszkolnym | 27 |
Anna Jakubowicz-Bryx Udział rodziców w edukacji szkolnej dziecka na przykładzie dwóch środowisk | 47 |
Iwona Zwierzchowska Więzi emocjonalno-społeczne w rodzinach niepełnych w percepcji dzieci kończących edukacje przedszkolna | 67 |
II. Sposoby rozwijania wielokierunkowej aktywności małego dziecka | 83 |
Magdalena Grochowalska Marginalizowana i faworyzowana aktywność dziecka, czyli o bawieniu i uczeniu się | 85 |
Jolanta Andrzejewska Doświadczanie świata podstawa kształcenia kompetencji komunikacyjnych dziecka w wieku przedszkolnym | 105 |
Barbara Bilewicz-Kuźnia Kształtowanie pojęć matematycznych na etapie wczesnej edukacji | 125 |
Małgorzata Centner-Guz Środowisko rodzinne miejscem przybliżania dziecku książki | 147 |
III. Diagnoza psychopedagogiczna małego dziecka – problemy i rozwiązania praktyczne | 165 |
Elżbieta Marek Diagnozowanie gotowości dzieci do podjęcia nauki w programach edukacji przedszkolnej | 167 |
Małgorzata Sitarczyk Arkusz obserwacyjny jako narzędzie diagnozy psychopedagogicznej dziecka sześcioletniego | 189 |
Noty o autorach | 207 |