Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody

-25%

Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

31,50  42,00

Format: pdf

Cena początkowa: 42,00 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł  


31,50

w tym VAT

Nagroda główna w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu
Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań.
W opracowaniu wyjaśniono m.in.:


psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz
zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów.


Adresaci:Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.


Rok wydania2019
Liczba stron564
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8187-218-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  PODZIĘKOWANIA    7
  WPROWADZENIE    11
  CZĘŚĆ I
  WPROWADZENIE DO KRYTYCZNEGO MYŚLENIA W PRACY NAUCZYCIELA    19
  ROZDZIAŁ    1
  MYŚLEĆ KRYTYCZNIE, CZYLI JAK?    21
  ROZDZIAŁ    2
  JAK ZWODZI NAS WŁASNY UMYSŁ, A INNI WYKORZYSTUJĄ NASZE ZAUFANIE?    74
  ROZDZIAŁ    3
  JAK SPRAWDZAĆ TRAFNOŚĆ TEORII, RZETELNOŚĆ NARZĘDZI I EFEKTYWNOŚĆ METOD?    147
  ROZDZIAŁ    4
  NA CZYM POLEGA WCISKANIE KITU?    248
  CZĘŚĆ II
  „SPRAWDZAM!”    309
  ROZDZIAŁ    5
  NAUCZANIE CZYTANIA: GLOBALNIE I OD URODZENIA    311
  ROZDZIAŁ    6
  NADZIEJE I ZŁUDNE OBIETNICE TZW. METODY KRAKOWSKIEJ®    364
  ROZDZIAŁ    7
  EFEKT PIGMALIONA… A WZROST IQ UCZNIÓW    424
  ROZDZIAŁ    8
  NEUROFEEDBACK – (PRZE)REKLAMOWANY DLA DZIECI Z ADHD?    461
  ROZDZIAŁ    9
  CO MOŻNA WYCZYTAĆ Z RYSUNKU DZIECKA?    499
  ZAKOŃCZENIE
  O POTRZEBIE POZYTYWNEGO SCEPTYCYZMU    527
  NA KONIEC...    557
  O AUTORACH    559
RozwińZwiń