POLECAMY
-25%
Autor:
Wydawca:
Format:
Nagroda główna w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu
Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań.
W opracowaniu wyjaśniono m.in.:
psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz
zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów.
Adresaci:Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.
Rok wydania | 2019 |
---|---|
Liczba stron | 564 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8187-218-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
PODZIĘKOWANIA | 7 |
WPROWADZENIE | 11 |
CZĘŚĆ I | |
WPROWADZENIE DO KRYTYCZNEGO MYŚLENIA W PRACY NAUCZYCIELA | 19 |
ROZDZIAŁ | 1 |
MYŚLEĆ KRYTYCZNIE, CZYLI JAK? | 21 |
ROZDZIAŁ | 2 |
JAK ZWODZI NAS WŁASNY UMYSŁ, A INNI WYKORZYSTUJĄ NASZE ZAUFANIE? | 74 |
ROZDZIAŁ | 3 |
JAK SPRAWDZAĆ TRAFNOŚĆ TEORII, RZETELNOŚĆ NARZĘDZI I EFEKTYWNOŚĆ METOD? | 147 |
ROZDZIAŁ | 4 |
NA CZYM POLEGA WCISKANIE KITU? | 248 |
CZĘŚĆ II | |
„SPRAWDZAM!” | 309 |
ROZDZIAŁ | 5 |
NAUCZANIE CZYTANIA: GLOBALNIE I OD URODZENIA | 311 |
ROZDZIAŁ | 6 |
NADZIEJE I ZŁUDNE OBIETNICE TZW. METODY KRAKOWSKIEJ® | 364 |
ROZDZIAŁ | 7 |
EFEKT PIGMALIONA… A WZROST IQ UCZNIÓW | 424 |
ROZDZIAŁ | 8 |
NEUROFEEDBACK – (PRZE)REKLAMOWANY DLA DZIECI Z ADHD? | 461 |
ROZDZIAŁ | 9 |
CO MOŻNA WYCZYTAĆ Z RYSUNKU DZIECKA? | 499 |
ZAKOŃCZENIE | |
O POTRZEBIE POZYTYWNEGO SCEPTYCYZMU | 527 |
NA KONIEC... | 557 |
O AUTORACH | 559 |