FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

The present textbook came into existence mostly as theoretical and methodical guide in the range of complex and extensive subject matter of the market analysis. The author concentrated on the research projects based on secondary sources of... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsze opracowanie składa się z dwóch części. W pierwszej przedstawiono istotę, zadania, organizację i wykorzystanie controllingu w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Controlling personalny ma na celu aktywne kształtowanie zarządzania... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on financial service consumers. Chapter 3 discusses... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono miasto jako system społeczno-gospodarczy, z jego różnorakimi funkcjami oraz barierami utrudniającymi bądź uniemożliwiającymi jego dalszy rozwój. W drugim rozdziale... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów. Opisano w nich następujące zagadnienia: decyzja jako kategoria ekonomiczna; cele i zadania procesu decyzyjnego; system informacyjny jako warunek prawidłowej realizacji procesów decyzyjnych;... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

Celem publikacji – stanowiącej pokłosie VIII Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu”, zorganizowanej w listopadzie... więcej >

w abonamencie

Niniejsza monografia jest efektem cyklicznie organizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach konferencji „Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej”, która odbyła się w październiku 2021 r. W ramach rozważań... więcej >

11,18 zł13,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Cel niniejszej monografii stanowi zaprezentowanie spojrzenia wybranych współczesnych ekonomistów, reprezentujących zarówno podejście liberalne, jak i kompromisowe, na ubóstwo i nierówności społeczne. Publikacja jest pracą przeglądową i... więcej >

11,18 zł13,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Cel pracy stanowi wieloaspektowa identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych we współczesnej gospodarce, zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i empirycznym, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji społecznych, przejawów platformizacji... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem przedstawionej monografii jest konfrontacja wpływu zachodzących procesów społecznych oraz gospodarczych na zrównoważony rozwój, dokonana z perspektywy towarzyszącego zmianom struktur społecznych i gospodarczych nowego rozumienia... więcej >

33,54 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedkładana publikacja prezentuje najbardziej aktualne problemy ekonomiczno-społeczne w perspektywie Polski i Europy, takie jak: ekonomia współdzielenia, gospodarka oparta na wiedzy, produkcja high-tech, ryzyko ekonomiczne w warunkach... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: