FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

W niniejszej monografii podjęto próbę pokazania struktury i kierunku ewolucji mediów lokalnych i regionalnych w Polsce na tle teorii i poglądów m.in. takich autorów jak M.A. Tudor, S. Bratosin, M. Castells, N. Chomsky, E.S. Herman, R. Merton,... więcej >

Monografia stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat ryzyka personalnego, wnosząc wkład do nurtu badań związanych z szansami i zagrożeniami zarządzania zasobami ludzkimi. Przedmiot rozważań ujęto w czterech rozdziałach. W rozdziale... więcej >

Niniejszą monografię poświęcono analizie dziedziny kultury jako przedmiotu polityki i ekonomii w kontekście nowoczesnego społeczeństwa rynkowego i jego głównych cech: imperializmu ekonomicznego, paternalizmu wiedzo-władzy i estetyzacji... więcej >

Niniejsza monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań prowadzonych pod kierunkiem prof. dr. hab. S. Swadźby w Zakładzie Systemów Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, towarzyszących im publikacji i debat prowadzonych w... więcej >

Zasadniczym celem niniejszej monografii w warstwie teoriopoznawczej jest identyfikacja uwarunkowań oceny efektywności i podejmowania decyzji inwestycyjnych odnoszących się do megaprojektów infrastrukturalnych, w tym identyfikacja różnic... więcej >

Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Kreatywność w kulturze”, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz... więcej >

Niniejsza monografia prezentuje efekt debat uczestników XIX Konferencji Naukowej „Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej”, organizowanej przez Katedrę Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w... więcej >

Celami niniejszej monografii są przedstawienie zakresu zastosowań technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w miejskim transporcie zbiorowym oraz wskazanie, jak technologie informatyczne przyczyniają się nie tylko do poprawy... więcej >

Zamierzeniem prezentowanej publikacji jest przedstawienie całościowego ujęcia wehikułów rozwoju miejskiego. Praca zawiera rozwiniętą koncepcję i metodologię wehikułów rozwoju dużych miast i regionów miejskich w ujęciu prospektywnym i... więcej >

Celem monografii jest przybliżenie czytelnikowi istoty, znaczenia i uwarunkowań procesu cyfryzacji zachowań konsumentów i implikacji tego procesu dla szeroko rozumianego biznesu. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza stanowi... więcej >

W monografii podjęto istotny, choć nadal mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce oraz nauce, jakim jest wykluczenie konsumenckie. Rozważania zawarte w publikacji obejmują analizy zjawiska wykluczenia konsumentów z rynku w jego... więcej >

Problematyka podjęta w niniejszej pracy dotyczy najbardziej dynamicznego rynku, jakim jest rynek Forex. Zasadnicze cele opracowania to pokazanie rozwoju rynku walutowego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku walutowego w Polsce, a także... więcej >

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: