Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając... więcej >
do koszyka
Opowieść napisana w formie pamiętników czterech byłych więźniów nazistowskich obozów koncentracyjnych, którzy w pierwszych powojennych latach powrócili z Zachodu do kraju zwanego w tamtych latach Polską Ludową i zaczynają wcale... więcej >
do koszyka
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania... więcej >
do koszyka
Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak... więcej >
do koszyka
Ta książka pozwoli wszystkim bez stresów poznać metody liczenia podstawowych wielkości jakimi operuje świat kapitału. Autor bardzo przystępnie, na podstawie konkretnych przykładów, prowadzi nas przez skomplikowany świat finansów. Aby... więcej >
do koszyka
Trudno sobie wyobrazić działania na podstawowych szczeblach zarządzania bez wykorzystania informatyki, czyli wykorzystania technologii informatycznych w podsystemach informacyjnych i decyzyjnych funkcjonujących w przedsiębiorstwie do... więcej >
do koszyka
Omówione tematy: paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, sposoby i efekty kierowania personelem, społeczne tło... więcej >
do koszyka