FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Znaleziono: 177 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Podstawowym celem pracy jest ocena wpływu deflacji na kształt strategii polityki pieniężnej, zwłaszcza z perspektywy Unii Europejskiej w XXI w. Podjęto próbę oceny, w jaki sposób specyficzne uwarunkowania deflacyjne oddziałują na... więcej >

w abonamencie

Celem monografii jest przedstawienie zagadnień związanych z zastosowaniem metod spektroskopii optycznej w połączeniu z chemometrią do oceny różnych aspektów jakości żywności.Ze względu na złożony charakter produktów żywnościowych... więcej >

22,40 zł28,00 zł

do koszyka

Celem monografii jest zbadanie w aspekcie teoretycznym, poznawczym i praktycznym koncepcji społecznie odpowiedzialnego inwestowania oraz ocena możliwości prezentowania społecznie odpowiedzialnych inwestycji w sprawozdaniu przedsiębiorstwa.... więcej >

Książka podejmuje zagadnienie współczesnego downsizingu. Opiera się na założeniu, że zmiany w gospodarce wpłynęły na ewolucję downsizingu, a to wygenerowało potrzebę redefinicji pojęcia i roli tego procesu oraz określenia nowego... więcej >

w abonamencie

Rozwój cywilizacyjny i ekonomiczny jest nierozłącznie związany z miastami, a urbanizacja jest współcześnie charakterystycznym i stale postępującym procesem. W miastach i aglomeracjach koncentrują się zasoby materialne i ludzkie,... więcej >

17,60 zł22,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Podręcznik akademicki z zakresu wyceny nieruchomości. Jednym z podejść wykorzystywanych w procesie wyceny nieruchomości jest podejście dochodowe. Stosuje się je do określenia wartości rynkowej nieruchomości. W opracowaniu tytułem... więcej >

27,20 zł34,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza książka jest kontynuacją badań autora nad dynamiką i ewolucją gospodarki przestrzennej. Autor zmierza do sformułowania zespołu koncepcji i zależności między nimi przybliżających nas do teoretycznej konstrukcji, która... więcej >

18,40 zł23,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Publikacja składa się z dwóch części: podręcznika „Uwarunkowania ustawowe i metodyczne aspekty kształcenia w zakresie przedsiębiorczości” oraz suplementu „Podstawy programowe i ramowe plany nauczania przedmiotu podstawy... więcej >

18,40 zł23,00 zł

do koszyka

W najbliższych latach model rozwojowy polskiej gospodarki musi się radykalnie zmienić. Zmiany demograficzne, niestabilna sytuacja w otoczeniu międzynarodowym oraz zmiany w gospodarce (przemysł 4.0) sprawiają, że czynniki decydujące o... więcej >

Koncepcja dynamicznych zdolności odzwierciedla charakterystyczne dla gospodarki opartej na wiedzy przechodzenie od podejścia klasycznego do działań przedsiębiorczych, zapewniających względną trwałość przewagi konkurencyjnej. Koncepcja ta... więcej >

Zasób wiedzy podmiotów funkcjonujących na rynku jest niedoskonały i zróżnicowany. W książce przedstawiono możliwości działań niwelujących asymetrię wiedzy dotyczącej żywności, zarówno po stronie producenta, jak i konsumenta.... więcej >

Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty... więcej >

Znaleziono: 177 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: