FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo CeDeWu

Znaleziono: 549 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Wśród najpoważniejszych wyzwań stojących przed człowiekiem w XXI wieku znajduje się m.in. ograniczanie wymiaru zjawiska ubóstwa, które będąc kategorią uniwersalną i nieznającą granic, dotyka ponad 3 mld mieszkańców Ziemi. Walka z... więcej >

36,55 zł43,00 zł

do koszyka

W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktu­ry krajowe, regionalne oraz lokalne.Zaprezentowano w niej:- współczesne modele struktur... więcej >

36,55 zł43,00 zł

do koszyka

Rynek finansowy jest miejscem podlegającym nieustannym przeobrażeniom, na którym niemal każdego dnia pojawiają się nowe produkty, pozwalające na dokonywanie potencjalnie dochodowych inwestycji finansowych. Niniejsza książka stanowi rezultat... więcej >

50,15 zł59,00 zł

do koszyka

Problematyka metropolii i ich znaczenia w gospodarce jest współcześnie szeroko dyskutowana zarówno w środowisku naukowym, jak i wśród prakty­ków. Osią debaty są niekorzystne zjawiska, generujące kluczowe problemy współczesnego... więcej >

56,10 zł66,00 zł

do koszyka

Tematyka poruszona w niniejszej książce podejmuje wybrane, aktualne problemy rynku pieniężnego i kapitałowego. Są wśród nich kwestie związane ze strategią bezpośredniego celu inflacyjnego i miarami inflacji oraz z jakościowymi wymiarami... więcej >

45,90 zł54,00 zł

do koszyka

Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce - zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te... więcej >

64,60 zł76,00 zł

do koszyka

W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera... więcej >

43,35 zł51,00 zł

do koszyka

Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego... więcej >

37,40 zł44,00 zł

do koszyka

W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach... więcej >

54,40 zł64,00 zł

do koszyka

Książka jest jednym z pierwszych opracowań, które w sposób kompleksowy podejmuje problematykę inwestycji komunalnych i źródeł ich finansowania. Po lekturze publikacji Czytelnik zdobędzie wiedzę przydatną w życiu zawodowym w zakresie:-... więcej >

73,95 zł87,00 zł

do koszyka

Po raz drugi autorzy podejmują temat ocen pracowniczych w służbie cywilnej, tym razem w związku ze zmianą przepisów dotyczących procesów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.Książka w formie poradnika ma wspierać... więcej >

45,05 zł53,00 zł

do koszyka

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś... więcej >

48,45 zł57,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 549 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: