FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo CeDeWu

Znaleziono: 549 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Problem stosunku pracowników do spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, który w środowisku przedsiębiorstwa przekształca się z czasem w określony zbiór powszechnie akceptowanych wzorów kulturowych, jest ważną częścią... więcej >

41,65 zł49,00 zł

do koszyka

This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit... więcej >

84,15 zł99,00 zł

do koszyka

Praca porusza bardzo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnący udział w za­trudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat niezwykle istotnym. (...) W części analitycznej... więcej >

49,30 zł58,00 zł

do koszyka

Produkty miejskie decydują o jakości życia w mieście !!!- Produkt gospodarczy określa walory pracy i „oferuje" pracę o zadowalających zarobkach- Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia i wychowaniu dzieci, pomocy rodzinie i... więcej >

45,05 zł53,00 zł

do koszyka

Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkuren­cyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i... więcej >

36,55 zł43,00 zł

do koszyka

Wraz z następującą globalizacją rynków i liberalizacją gospodarki światowej obserwuje się wzrost konkurencji w ostatnich latach, co w obliczu zacho­dzących zmian w otoczeniu w zakresie technologii, regulacji i popytu powoduje jeszcze... więcej >

27,20 zł32,00 zł

do koszyka

Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtują­cych jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak... więcej >

55,25 zł65,00 zł

do koszyka

Książka "Model systemu społecznego a problemy zarządzania" zawiera wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak funkcjonalną całość. Prezentuje całkowicie odmienny i urealniony obraz rzeczywistości społecznej... więcej >

45,05 zł53,00 zł

do koszyka

Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy... więcej >

50,15 zł59,00 zł

do koszyka

W aktualnych realiach gospodarczych o efektach i przyszłych możliwościach rozwojowych każdej organizacji decydują w znacznej mierze charakter i intensywność różnorodnych przedsięwzięć innowacyjnych dostosowujących zachowanie organizacji... więcej >

45,05 zł53,00 zł

do koszyka

Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjo­nowania systemów i realizacji procesów logistycznych. Osiąganie założonych rezultatów w... więcej >

45,90 zł54,00 zł

do koszyka

Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki... więcej >

83,30 zł98,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 549 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: