FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Znaleziono: 57 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Autorzy prezentują w książce model O-R-S - zintegrowanego procesu oceny (O), rankingowania (R) i selekcji (S) technologii. Będzie on przydatny dla podmiotów sektora B+R, które wprowadzają na rynek nowe rozwiązania techniczne albo planują... więcej >

19,76 zł26,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Głównym celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytanie: czy i w jakim stopniu poszczególne instrumenty ułatwiają przedsiębiorcom podejmowanie i prowadzenie działalności innowacyjnej? Z przeprowadzonych badań wynika niestety, że... więcej >

15,20 zł20,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia jest efektem prac nadesłanych na V edycję, organizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, konferencji naukowej pn. Finansowe uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych (FUROG). Prace te problem ryzyka jako... więcej >

22,80 zł30,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności sapojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców... więcej >

27,36 zł36,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie... więcej >

25,84 zł34,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Głównym celem pracy jest analiza użyteczności podejścia historycznego dla współczesnego zarządzania oraz rekonstrukcja polskiego wkładu do historii organizacyjnej. Najczęściej opisywane są i powielane, a przez to szerzej znane, historie... więcej >

27,36 zł36,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia wpisuje się w tematykę badań nad społeczeństwem bezgotówkowym. W ostatnich latach podejmowano w Polsce próby stworzenia programu rozwoju obrotu bezgotówkowego, którego właściwe wdrożenie miało przyspieszyć proces... więcej >

22,80 zł30,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia jest poświęcona zagadnieniom związanym z atrakcyjnością inwestowania na terenach słabo rozwiniętych. Wybór tematu był następstwem zauważalnego procesu zwiększania się znaczenia regionów i kreowania związanej z nimi polityki... więcej >

19,76 zł26,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe... więcej >

22,80 zł30,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka stanowi pierwsze, kompleksowe studium zależności pomiędzy publicznym (administracyjnym i karnym) a cywilnym wdrażaniem reguł konkurencji w Polsce. (...) Autorka stawia trafną tezę, że publiczne i prywatne egzekwowanie zakazów... więcej >

28,88 zł38,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem praczy jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym oraz - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie... więcej >

24,32 zł32,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Opracowanie monograficzne powstało w rezultacie badań prowadzonych przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, przedmiotem których uczyniono rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a w... więcej >

22,80 zł30,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 57 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: