INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
ibuk
Oto kilka zaskakujących pytań:
Pozornie zupełnie nic ich nie łączy. Wiadomo jednak, że pozory mylą. Wystarczy puścić wodze fantazji i z krasnoludem Suluapem podjąć studia na jednej z uczelni Ziemian, a okaże się, że odpowiedzi na te pytania tworzą zbiór zadań dla początkujących programistów.
Jest to książka niezwykła, i to pod wieloma względami. Nie zastąpi, co prawda, podręcznika i dokumentacji – niestety, bez nich obejść się nie można – ale zawiera ponad jedenaście tuzinów zadań programistycznych poprzedzonych osiemnastoma... listami. Prosimy nie przecierać oczu. Wzrok w tym przypadku nikogo nie zawodzi. Tak, w dobie zawrotnej popularności SMS-ów zaprasza ona do lektury niebanalnych listów. Niebanalnych – bo ich tematem są tajniki sztuki programowania. W tej arcyciekawej korespondencji nie zabrakło również odpowiedzi, a raczej podpowiedzi, które ułatwiają rozwiązanie wielu programistycznych zadań.
Intensywna intelektualna praca i świetna zabawa gwarantowane! To jednak jeszcze nie wszystko – oprócz nich zaproszenie do odkrywania zaskakującej różnorodności otaczającego nas świata. Jeśli bowiem spojrzymy na niego okiem programisty, to odkryjemy, że obiekty... leżą na ulicach.
Rok wydania | 2008 |
---|---|
Liczba stron | 256 |
Kategoria | Programowanie |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-15639-8 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
case LIST_0: // Wprowadzenie strona=7; | 7 |
case LIST_1: // Algorytmy liniowe strona=8; | 8 |
case LIST_2: // Schematy blokowe i zmienne okoliczności strona=14; | 14 |
case LIST_3: // Schematy blokowe i powtórzenia strona=26; | 26 |
case LIST_4: // Schematy — dodatkowe zadania strona=35; | 35 |
case LIST_5: // Literały i wyrażenia strona=37; | 37 |
case LIST_6: // Zmienne, wyrażenia, typy proste strona=49; | 49 |
case LIST_7: // Zmienne i typy, obiekty i klasy strona=59; | 59 |
case LIST_8: // Instrukcja warunkowa strona=72; | 72 |
case LIST_9: // Instrukcja wielokrotnego wyboru strona=93; | 93 |
case LIST_10: // Klasa String strona=102; | 102 |
case LIST_11: // Projektowanie własnych klas strona=112; | 112 |
case LIST_12: // Metody użytkowe strona=129; | 129 |
case LIST_13: // Metody i atrybuty statyczne strona=141; | 141 |
case LIST_14: // Pętle strona=153; | 153 |
case LIST_15: // Tablice strona=171; | 171 |
case LIST_16: // Relacje między klasami strona=196; | 196 |
case LIST_17: // Interfejsy strona=217; | 217 |
case PODPOWIEDZI_DO_ZADAN: strona=233; | 233 |