Podstawy eurologistyki

Podstawy eurologistyki

1 opinia

Format:

ibuk

Znajomość podstawowych pojęć i narzędzi logistycznych jest podstawą do zrozumienia procesu logistycznego na rynkach krajowych i międzynarodowych. Niniejszy skrypt przedstawia problematykę dotyczącą eurologistyki opartej na strategii obsługi klienta w przedsiębiorstwach międzynarodowych, a także restrukturyzacji przedsiębiorstw w kontekście rozwoju usług logistyki globalnej oraz barier na drodze realizacji procesów logistycznych w skali międzynarodowej. Opracowanie ma charakter kompleksowy w badanym obszarze. Można w nim znaleźć zarówno informacje teoretyczne, jak i praktyczne z zakresu eurologistyki.


Skrypt adresowany jest do studentów kierunku logistyka. Może również posłużyć wszystkim tym, którzy interesują się omawianą tematyką w sferze praktyki zawodowej. Zagadnienia teoretyczne uzupełnione są przykładami, zestawami pytań, zadaniami oraz analizą przypadków wraz z rozwiązaniami.


Rok wydania2020
Liczba stron96
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-728-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Katarzyna Sukiennik
  Rozdział 1. Logistyka i strategie obsługi klienta w przedsiębiorstwac
  1.1. Istota eurologistyki we współczesnych przedsiębiorstwach
  1.2. Obsługa klienta w przedsiębiorstwach międzynarodowych
  1.3. Strategie logistycznej obsługi klienta
  Zadania do rozdziału    1
  Literatura
  
  Iga Kott
  Rozdział 2. Restrukturyzacja przedsiębiorstw w kontekście rozwoju usług logistyki globalnej
  2.1. Rola restrukturyzacji w rozwoju usług logistyki globalnej na przykładzie centrów logistycznych
  2.2. Systemy informacyjne a proces restrukturyzacji p
  2.3. Case study – Restrukturyzacja koncernu motoryzacyjnego
  Zadania do rozdziału    2
  Literatura
  
  Aleksandra Belof
  Rozdział 3. Bariery dla realizacji procesów logistycznych w skali międzynarodowej
  3.1. Istota logistyki międzynarodowej
  3.2. Rodzaje procesów w logistyce międzynarodowej przedsiębiorstwach międzynarodowych
  3.3. Bariery w wykorzystaniu procesów logistycznych w skali międzynarodowej
  Zadania do rozdziału    3
  Literatura
RozwińZwiń