POLECAMY
Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione.
Konsumenci wydają pieniądze.
Producenci zarabiają pieniądze.
Prosumenci mogą robić jedno i drugie!
Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia:
Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś?
Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania?
Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji?
Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały?
Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy?
Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie”, to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę!
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji.
Erę prosumenta 2.0 powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać.
Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. Era prosumenta 2.0 to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
Rok wydania | 2024 |
---|---|
Liczba stron | 140 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Studio Emka |
Tłumaczenie | Tomasz Kućma |
ISBN-13 | 978-83-68064-06-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Era Małych Geniuszy Tajemnice Umysłów...
do koszyka
Era Taylor Swift
do koszyka
Era Zero. Ego
do koszyka
Era Zwodnika
do koszyka
Academic teachers under stress in the...
do koszyka
Spis treści
WSTĘP. Współczesna przypowieść: prosumenci kontra łowcy promocji | |