INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
Niniejsza publikacja ma na celu przybliżenie aspektów związanych z komunikacją międzykulturową i międzypokoleniową. Szczególna uwaga poświęcona jest jednak generacji Z i to ona została uwzględniona w przeprowadzonym badaniu, opisanym w części praktycznej. Głównym celem badania było zebranie informacji umożliwiających ocenę sposobu komunikowania się pokolenia Z w języku angielskim i czynników na to wpływających. Ocena efektywności komunikacyjnej oparta jest tu przede wszystkim na stopniu rozwoju kompetencji pragmatycznej i językowej respondentów. Zbadane zostały kompetencje socjopragmatyczne, a także strategie pragmalingwistyczne najczęściej używane przez przedstawicieli pokolenia Z podczas wykonywania trzech aktów mowy: proszenia, reagowania na komplement i przepraszania. Wskazanie obszarów problematycznych i zaproponowanie pewnych implikacji natury pedagogicznej pozwala na wprowadzenie sugestii zmian i form pracy nad dalszym rozwijaniem języka angielskiego.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 379 |
Kategoria | Dydaktyka języków obcych |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-4210-8 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Are You Really Communicating?
do koszyka
Are You Really Communicating?
do koszyka
Angst with happy ending
do koszyka
Angst with happy ending
do koszyka
Boy with Toy. Harleyem przez Amerykę
do koszyka
Burning with Desire
do koszyka
Burning with Desire
do koszyka