LinkedIn w praktyce

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

KUP I POBIERZ

Format: epub, mobi

43,92  54,90 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 54,90 zł 

Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!


To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.


Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać.


Od kontaktu do kontraktu


Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.


Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje


Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.


Jak zmienić wiedzę w działanie


W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:


PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej!


DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?!


CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz!


DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie!


ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!


WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!


INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!


Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.


Rok wydania2022
Liczba stron250
KategoriaPoradniki
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-277-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Zamiast wstępu
  rozdział 1. Zanim zaczniesz działać
  Twoja sprzedażowa tożsamość online
  Marketing i sprzedaż współcześnie
  Social selling na LinkedInie
  rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn
  Potencjał LinkedIna
  LinkedIn w Polsce
  Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia
  Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie
  Strategia obecności na LinkedInie
  rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie
  Twoja reputacja online
  Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą
  Strategia marki osobistej na LinkedInie
  Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku
  rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie
  Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy
  Strona firmowa krok po kroku
  Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej
  Treści na stronie firmowej
  rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie
  Budowanie wartościowej sieci kontaktów
  Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować
  Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać
  Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie
  InMail – wszystko, co warto wiedzieć
  Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć
  rozdział 6. Wartościowe treści
  Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie
  Twoja strategia publikacji na LinkedInie
  Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka
  Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów
  Zamiast zakończenia
RozwińZwiń