Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

-14%

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

94,60  110,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 110,00 zł 

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.


W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
• cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.


Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.


Rok wydania2021
Liczba stron600
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8246-980-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje