POLECAMY
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
Książka podejmuje problematykę Internetu jako zjawiska wieloaspektowego i analizowanego z rożnych perspektyw. Punktem wyjścia dla podjętych rozważań jest pojęcie społeczeństwa informacyjnego (w różnorakich ujęciach teoretycznych) oraz przybliżenie zjawisk specyficznych dla omawianego obszaru. Uchwycono zatem płaszczyzny zagadnień. Takich jak temporalność, granice, komunikacyjność, relacyjność w e-sieci, podjęto się także ustalenia terminów charakterystycznych dla indywidualnego i społecznego e-funkcjonowania. Szczególną uwagę opracowanie poświęca młodzieży i dzieciom oraz ich działaniom podejmowanym w e-sieci. W perspektywie podjętych rozważań, dokonano opisu wybranych zjawisk swoistych dla e-środowiska dotyczących funkcjonowania w nim młodych ludzi, a także implikowanych tym potrzeb profilaktycznych i pomocowych. Istotnym elementem książki są zalecenia pedagogiczne odnoszące się do poszczególnych obszarów opisanych w trakcie realizacji charakterystyki środowiska. Opracowanie adresowane jest do studentów pedagogiki i psychologii, może służyć także rodzicom, wychowawcom, pedagogom, nauczycielom i wszystkim zainteresowanym bezpieczeństwem młodego człowieka w Internecie.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 198 |
Kategoria | Pedagogika medialna |
Wydawca | Uniwersytet Jana Kochanowskiego |
ISBN-13 | 978-83-7133-917-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Poznać aby móc. Diagnoza środowiska...
do koszyka
Poznać kobietę
do koszyka
Poznać prawdę
do koszyka
Poznać to, co mówimy
do koszyka
Poznać wroga
do koszyka
Poznać, wybrać i ukochać Jezusa
do koszyka
Bieszczady. Dla tych, którzy chcą je...
do koszyka
Chciałbym nigdy cię nie poznać
do koszyka