Mocniejsze efekty szkoleń. 7 zasad utrwalania nowej wiedzy i umiejętności

-14%

Mocniejsze efekty szkoleń. 7 zasad utrwalania nowej wiedzy i umiejętności

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

50,74  59,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 59,00 zł 

W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana przez Autorów – mistrzów judo – sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników.


Autorzy odpowiadają na pytania:


czym jest wzmocnienie w procesie uczenia się;
jak stworzyć ukierunkowany na rezultaty i dopasowany do potrzeb program wzmocnienia;
jakie są gotowe narzędzia umożliwiające trwałe przyswojenie wiedzy.


„Problem z korporacyjnymi szkoleniami polega na tym, że kiedy uczący się wracają do pracy, zapominają, czego zostali nauczeni lub są zbyt zajęci, by zastosować w praktyce to, czego się właśnie nauczyli. Inwestycja w szkolenie jest marnowana. (…) Metodologia przedstawiona w książce zapewnia idealne zrównoważenie pomiędzy zaangażowaniem i wynikami. Stosując opisane przez nas 7 zasad, możesz opracować program, który wzmocni efekt szkolenia i napędzi Twoje strategie zarządzania talentami i strategie organizacyjne”.


Autorzy


„Wierzę, że szczególnie w obszarze szkoleń biznesowych świadome i profesjonalne podejście do rozwoju oraz nowoczesne narzędzia opisane w tej książce pozwolą Państwu realnie wpływać na realizację celów biznesowych i zmienić postrzeganie inicjatyw z poziomu »witamin i suplementów« – czyli zdrowych dodatków, na poziom »krytycznych leków« – decydujących o pozycji konkurencyjnej danej organizacji czy wręcz jej przetrwaniu”.


Romeo Grzębowski, CIO Extended Tools Polska (fragment słowa wstępnego)


Rok wydania2020
Liczba stron240
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8187-543-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp do polskiego wydania | str.    13
  
  Wprowadzenie | str.    15
  
  Udało nam się! | str.    19
  
  CZĘŚĆ 1. ZROZUMIEĆ WZMOCNIENIE, ABY OSIĄGNĄĆ ZMIANĘ ZACHOWANIA | str.    21
  
  ROZDZIAŁ 1. Ochota na złoto | str.    23
  ROZDZIAŁ 2. Czym jest wzmocnienie? | str.    30
  ROZDZIAŁ 3. Zmiana zachowania jest decydująca | str.    40
  ROZDZIAŁ 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania | str.    53
  
  CZĘŚĆ 2. TWORZENIE FUNDAMENTÓW | str.    61
  
  ROZDZIAŁ 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia | str.    63
  ROZDZIAŁ 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty | str.    71
  ROZDZIAŁ 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia | str.    82
  ROZDZIAŁ 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania | str.    92
  ROZDZIAŁ 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów | str.    105
  
  CZĘŚĆ 3. ZAANGAŻOWANIE | str.    109
  
  ROZDZIAŁ 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull | str.    111
  ROZDZIAŁ 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek | str.    122
  ROZDZIAŁ 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia | str.    132
  ROZDZIAŁ 13. Podsumowanie zaangażowania | str.    144
  ROZDZIAŁ 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum | str.    147
  
  CZĘŚĆ 4. ANALIZA TWOJEGO PROGRAMU WZMOCNIENIA | str.    155
  
  ROZDZIAŁ 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia | str.    157
  ROZDZIAŁ 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających | str.    171
  ROZDZIAŁ 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń | str.    188
  ROZDZIAŁ 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia | str.    198
  ROZDZIAŁ 19. Sore -Made | str.    200
  
  Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia | str.    205
  
  Źródła | str.    219
  
  O autorach | str.    225
  
  O Mindmarker | str.    227
  
  Indeks | str.    231
RozwińZwiń