INNE EBOOKI AUTORA
-15%
Wydawca:
Format:
Książka niniejsza została napisana z potrzeby dydaktyki kilku przedmiotów, które zbliża tematyka a dzieli tradycja ich uprawiania. Komunikacja międzykulturowa wywodzi się z antropologii, komunikowanie medialne z nauk politycznych, wiedza o mediach ze społecznej historii produktów ludzkiej cywilizacji – łączy je bliska im socjologia. Ludzka komunikacja jest jedna, a media odcisnęły na niej swe kulturowe piętno. Żeby to zrozumieć konieczne jest spojrzenie w sposób nowatorski na szereg z pozoru dobrze znanych zagadnień. Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 510 |
Kategoria | Socjologia mediów |
Wydawca | Universitas |
ISBN-13 | 978-83-242-1876-9 |
Numer wydania | 2 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Jak dobrze pisać. Od myśli do tekstu
do koszyka
Jak walczyć z atopowym zapaleniem skóry
do koszyka
Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o...
do koszyka
Jak radzić sobie z POChP
do koszyka