POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.
Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 183 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | CeDeWu |
ISBN-13 | 978-83-7941-558-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Trendy na rynku pracy
do koszyka
Trendy w badaniu przedsiębiorczości
do koszyka
Trendy w technologiach spawalniczych
do koszyka
Dydaktyka języka polskiego jako...
do koszyka
Spis treści
Wprowadzenie 7 | |