INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni.
Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym menadżerem i silnym liderem. To się chwali!
Jest mnóstwo czynników różniących przeciętnego menadżera od silnego i doświadczonego. W wielu przypadkach na to stanowisko awansują osoby, które wystarczająco długo pracowali w firmie. To jednak za mało. To, że znasz jak nikt inny produkty firmy, ludzi w niej pracujących, klientów i serwis, to stanowczo za mało, aby być silnym menadżerem.
Jeśli zostałeś menadżerem, ponieważ:
· byłeś najlepszy w tym, co robiłeś poprzednio (a nie było to kierowanie i zarządzanie),
· kiedyś byłeś gwiazdą w sprzedaży lub
· ktoś zauważył Twój potencjał przywódczy,
to teraz – żaden z tych powodów nie ma znaczenia. To bardzo ważne, abyś zrozumiał, o czym piszę, ponieważ od tego zależy Twój sukces. Albo porażka.
Bez względu na to, jak świetny byłeś w poprzedniej roli, to bycie świetnym menadżerem ma z tym niewiele wspólnego!
W przeszłości Twój sukces zależał prawdopodobnie od tego, co sam zrobiłeś. Teraz będzie zależał od tego, jak będą pracowali Twoi podwładni.
Przygotowałem tę książkę z myślą o:
« Menadżerach sprzedaży o różnym doświadczeniu – szukających narzędzi do pracy z handlowcami, które pozwolą im zwiększać skuteczność i efektywność pracy zespołu handlowego;
« Przedsiębiorcach, którzy są jednocześnie w roli szefa sprzedaży i planują wzmocnić swoje umiejętności menadżerskie w kierowaniu zespołem handlowym.
W mojej mapie świata sprzedaż i zarządzanie handlowcami są proste, „czarno-białe”. Ale to moja mapa. Nie musisz się z nią zgadzać. W życiu nie chodzi o posiadanie racji. Miarą prawdy jest jej skuteczność. Jeśli coś jest dobre dla Ciebie i działa – rób tego więcej. Jeśli się zepsuło, napraw. Sprawdzaj, testuj i – na Boga – miej własne zdanie, zanim podzielisz się ze światem opinią.
Przyjemnej lektury.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 121 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Bona Verba |
ISBN-13 | 978-83-957346-3-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Bądź skuteczny. 50 narzędzi...
do koszyka
Coaching. Zestaw narzędzi
do koszyka
Mentoring. Zestaw narzędzi
do koszyka
Odczytać życie. Analiza opowieści o...
do koszyka
Przykłady strategii produkcji i...
do koszyka
Spis treści
Wstęp | |
Rozdział I Menadżer i lider | |
Rozdział II 5 zasad silnego przywództwa | |
Rozdział III Cel i efekt w pracy menadżera | |
Rozdział IV Działania sprzedażowe, cele i przełomy w sprzedaży | |
Rozdział V Siła i słabość Twojego zespołu | |
Rozdział VI 10 kroków do zbudowania produktywnej struktury sprzedaży | |
Rozdział VII Narzędzia w pracy menadżera | |
Rozdział VIII Narzędzia | |
Narzędzie nr 1 Test Zdrowia Twojego działu handlowego | |
Narzędzie nr 2 Schemat przygotowania strategii sprzedaży | |
Narzędzie nr 3 Zasady przygotowania efektywnego spotkanie handlowego | |
Narzędzie nr 4 Plan Superwizji Spotkania Handlowego (PSSH) | |
Narzędzie nr 5 Plan Superwizji Rozmowy Telefonicznej (PSRT) | |
Narzędzie nr 6 Plan dla „prospectingowej” rozmowy telefonicznej | |
Narzędzie nr 7 Pytanie do zadania sobie przed spotkaniem z klientem | |
Narzędzie nr 8 47 pytań do zadania podczas rozmowy z klientem | |
Narzędzie nr 9 Technika MUS – narzędzie do radzenie sobie z obiekcjami | |
Narzędzie nr 10 Demon Ceny – jak rozpocząć rozmowę o cenie? | |
Narzędzie nr 11 Lista kontrolna sprawdzająca przygotowanie handlowca do kontaktu z klientem on-line | |
Narzędzie nr 12 Pytanie w procesie wirtualnej sprzedaży (on – line) | |
Narzędzie nr 13 Schemat prowadzenie brief’ów z pracownikami | |
Narzędzie nr 14 Plan spotkania rozwojowego z pracownikiem | |
Narzędzie nr 15 Schemat udzielania informacji zwrotnej w modelu 3B | |
Narzędzie nr 16 Schemat do ćwiczeń nowych umiejętności | |
Narzędzie nr 17 Plan Oceny Własnych Przekonań | |
Narzędzie nr 18 Narzędzie do pracy z przekonaniami | |
Narzędzie nr 19 Profil 5 kompetencji dla roli przedstawiciela handlowego | |
Zakończenie | |
Literatura, która trzeba przeczytać | |
O Autorze | |