Young consumers as participants of market processes

-20%

Young consumers as participants of market processes

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,80  16,00 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.


Rok wydania2010
Liczba stron60
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7143-905-6
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  CONTENTS
  Introduction    5
  1. Foundations of Customer Behavior and Decisions in the Light of Theory    7
  2. Current Consumer Market Behavior Trends and their Shaping    18
  3. Types of Young Consumers and their Consumption- and Lifestyles    31
  3.1. Characteristic of Young Consumers and their Types    31
  3.2. Young Consumer Consumption- and Lifestyles    39
  Summary and Conclusions    53
  Bibliography    55
RozwińZwiń