POLECAMY
Redakcja:
Josef Malach, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Antonio Dos Reis
Wydawca:
Format:
ibuk
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(1) (2016) zawiera osiem artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: ICT-tools and E-learning Methodology in Contemporary University. Rozdział 2: Distance Learning Technologies in Different Countries. Rozdział 3: ICT and Multicultural Competencies Developing Supported E-learning. Rozdział 4: Reports.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 158 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
International Guy#1. Paryż
do koszyka
International Guy#1. Paryż
do koszyka
International Human Rights Law
do koszyka
Spis treści
Contents | |
Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / | 5 |
I. ICT-tools and E-learning Methodology in Contemporary University / | 9 |
Tomayess Issa, Theodora Issa, Touma B. Issa | |
Wiki Tool in Higher Education: An Australian Perspective / | 11 |
Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Milan Chmura, Ingrid Nagyová, Tatiana Prextová | |
Objectives and Content of E-module “Tools for Adaptive Learning. Learning Styles” within the MOOC Course “ICT Tools for E-learning” / | 28 |
Nataliia Morze, Rusudan Makhachashvili, Eugenia Smyrnova-Trybulska | |
The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning / | 41 |
Pavel Kapoun | |
Geolocation Services in Education Outside the Classroom / | 57 |
II. Distance Learning Technologies in Different Countries / | 71 |
Kateryna Yalova, Valerii Zavgorodnii, Ksenia Yashina, Oleksandr Sadovoy | |
Distance Learning Technologies in the Knowledge Transfer System of a Modern University / | 73 |
Lucie Zormanová | |
The Comparison of Distance Learning Between the Czech Republic and Other European Countries / | 88 |
III. ICT and Multicultural Competencies Developing Supported E-learning / | 105 |
Andrea Kubalíková, Jana Trabalíková | |
Developing Students’ Information Competencies in the Context of Multicultural | |
Education Using University E-learning Platform / | 107 |
IV. Reports / | 127 |
António dos Reis, Sixto Cubo Delgado, Prudencia Gutiérrez-Esteban, Laura Alonso-Díaz, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Tatiana Noskova, Nataliia Morze, Kateřina Kostolányová, Martin Drlik, Tomayess Issa | |
Report on the Implementation of Work Package 4 “Selection and Testing New ICT Tools” in the Framework of the IRNet Project / | 129 |
Contributors / | 151 |
IJREL Reviewers / | 153 |
In the “E-learning” series / | 155 |