INNE EBOOKI AUTORA
Na rynku są dziesiątki książek o procesie sprzedaży, setki technik, tysiące rad i filmów. Ale które wybrać? Które będą na tyle skuteczne, że przyniosą widoczne zmiany i pozwolą więcej zarabiać? Autor niniejszej książki pomoże Wam w prosty sposób poukładać kontakt z Klientem i zobrazuje, jak teoria, jaką znacie z innych książek, wykładów i szkoleń, działa na polskim froncie sprzedażowym.
Wszelkie informacje i wnioski zawarte w tej lekturze są owocem tysięcy godzin spędzonych na obsłudze Klientów, na setkach odmów i starań o nowe zlecenia. Pracując z ludźmi będziecie w stanie wyciągnąć wiele użytecznych rzeczy, które sprawią, że jeszcze lepiej i pewniej poczujecie się w kontakcie z Klientem, a to przełoży się nie tylko na większy komfort pracy, ale i w końcu na coraz wyższe wynagrodzenie.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 128 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Złote Myśli |
ISBN-13 | 978-83-7701-945-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Sprzedaż albo śmierć!?
do koszyka
Sprzedaż bez sprzedawania
do koszyka
Sprzedaż bez sprzedawania
do koszyka
Sprzedaż i dystrybucja
do koszyka
Sprzedaż i zakup towarów na raty –...
do koszyka
Sprzedaż jest sexi
do koszyka
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i...
do koszyka