Rola rzeczników prasowych w komunikacji i masowej

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

25,80  30,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka dedykowana jest praktykom (rzecznikom prasowym, piarowcom, dziennikarzom), akademikom i studentom. Jest to publikacja oparta na rozprawie doktorskiej obronionej na Uniwersytecie Śląskim z wyróżnieniem w postaci rekomendacji do druku.


Podstawą książki jest precyzyjne badanie empiryczne przeprowadzone wśród 250 dziennikarzy i rzeczników prasowych z terenu województwa Śląskiego – co stanowi największy tego typu projekt w ostatnich 9 latach w Polsce.


Badani pytani byli o wzajemne oczekiwania i oceny, styl i narzędzia pracy oraz sugestie dotyczące wzajemnych relacji. Konkluzją publikacji jest wypracowanie modelu rzecznika prasowego osadzonego w dzisiejszych realiach komunikacyjnych.


Rok wydania2015
Liczba stron320
KategoriaKomunikacja społeczna
WydawcaWyższa Szkoła Humanitas
ISBN-13978-83-64788-80-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje