POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Z doświadczenia wiemy, że najlepsze efekty przynosi uczenie się przez działanie, tworzenie i kreowanie, poprzez aktywne uczestniczenie w danym projekcie. Im więcej pasji wkładamy w proces dydaktyczny, tym lepsze jego efekty. Im bardziej angażujemy się w to, co robimy, tym łatwiej nam to przychodzi. Zaangażowanie zdaje się być pojęciem kluczowym dla osiągania dobrych efektów kształcenia się, winno więc stać w centrum procesu nauczania - tę tezę starają się udowodnić autorzy zamieszczonych w publikacji tekstów. W Aneksie znajdują się scenariusze zajęć nagrodzone i wyróżnione w ramach konkursu Twórz zespoły – zaangażuj – stwórz warunki uczenia się, który odbył się na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu Twórczy Uniwersytet.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 226 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
ISBN-13 | 978-83-7969-807-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Pasja dusz
do koszyka
Pasja i praca. Jak odnaleźć to, co...
do koszyka
Pasja i praca. Jak odnaleźć to, co...
do koszyka
Pasja Jezusa Chrystusa
do koszyka
Pasja mediacji. Tłumaczenie jako...
do koszyka
Pasja Przez Maryję do Jezusa
do koszyka
Pasja Testowania
do koszyka
Spis treści
Zaangażuj się i angażuj innych | 8 |
1. Jarosław Płuciennik – Zaangażowanie studenta, uniwersytet i jego transformacje | 10 |
2. Jerzy S. Czarnecki – Architektura zaangażowania | 26 |
3. Anita Filipczak-Białkowska – Personalizacja zadania jako aktywator zaangażowania | 38 |
4. Aneta Pawłowska – Sztuka audiodeskrypcji – audiodeskrypcja sztuki – koncepcja nowej metody z zakresu upowszechniania sztuk wizualnych | 50 |
5. Kinga Stopczyńska – Rola kreatywnych rozwiązań edukacyjnych w motywowaniu studentów | 66 |
6. Anna Kowalska-Pietrzak – Stoliki negocjacyjne jako przykład twórczego rozwiązywania problemów | 82 |
7. Joanna Bachura-Wojtasik, Kinga Klimczak – Słuchaj, nagrywaj, praktykuj – o estetyce dźwięku i dźwiękowych środkach wyrazu oraz o angażowaniu w pracę z dźwiękiem | 96 |
8. Artur Gałkowski – Praca dyplomowa w formie projektu (na przykładzie studiów italianistyki z translatoryką) | 118 |
9. Rafał Siekiera – Realizacja projektu jako forma praktycznego zaangażowania studentów | 132 |
10. Waldemar Walczak – Wpływ kultury organizacyjnej na kształtowanie postaw i poziom zaagażowania studentów | 146 |
11. Bogdan Kontek, Izabela Kontek – Zaangażowanie – istotna wartość dla studenta i przyszłego pracownika | 168 |
12. Sylwia Rapacka-Wojtala – Metody aktywizujące w nauczaniu dorosłych, czyli jak sprawić, aby studentom chciało się chcieć | 188 |
Aneks – Scenariusze zajęć | 210 |